Tema: Re: SD korteles klausimas - kokia pirkti raspberriui?
Autorius: bat0nas
Data: 2017-12-04 12:21:32
Toks Plex'iškas klausimas:

Man šis serveris patiko, tačiau jis nemokėjo normaliai titrų įdėti. T.y.
skirtingai nuo DLNA (kuris titrus uždeda grotuve), Ples (jeigu teisingai
pamenu) juos encodindavo serverio pusėje į video failą. Todėl 100%
apkraudavo kompiuterį ,kuriame sukasi.

Tai štai ir klausimas:

Ar bandei ką nors su titrais (vidiniais, išoriniais) ir kaip Plex
serveris ir uoga su tuom susidoroja?