Tema: Re: SD korteles klausimas - kokia pirkti raspberriui?
Autorius: vrm
Data: 2017-12-04 11:46:56
Kaip tik prieš keletą dienų užkūriau rPi3
Kortelė dėjau šitą:
http://www.skytech.lt/sdcg16gb-kingston-16gb-microsdhc-class-uhsi-90r45w-adapter-p-346766.html
Paleidau ant jo plex servą ir deluge torrentams siūsti į usb hdd.
Per hdmi nejungiu, pas mane iš jo rodo chromecast'ai.
Visai gerai sukasi. Jei tuo pat metu siunčia torrentą tai video užkrauna
kiek ilgiau, bet smarkiai nenervina, o ir retai taip pasitaiko kad būtų
kažkas žiūrima ir tuo pat metu siunčiama.