Tema: Re: HP ProBook 4520s gliukai
Autorius: Shadowed
Data: 2017-10-16 09:59:39
Va, finalinis feedbackas:
http://www.dainiaus.lt/?p=2649

"Shadowed"  parašė naujienų news:oqgqet$ie5$1@trimpas.omnitel.net...

Kiek randu ismieras visur raso 2,12 mm ir vienodai. Nors saltinis toks
nelabai patikimas, wikipedios lygio. Bet del visa ko uzsisakiau geros pastis
su 11W/mK. Mazu pades.

"markatas"  parašė naujienų news:oqftkp$phj$1@trimpas.omnitel.net...

Cia as zmonos dellui kai ziurejau, tai forumuose rase, kad nepamirskit
pasikeisti ir heatpaipo ir ten net storiu skirtumas buvo nurodytas. Del to
pas ja liko i5

markatas