Tema: Re: HP ProBook 4520s gliukai
Autorius: Shadowed
Data: 2017-09-27 12:53:57
Šito nesitikėjau, bet blin, gal čia ir bėda ? Kažin, bus tokia info kokiam
datasheete ?

"markatas"  parašė naujienų news:oqfroa$noj$1@trimpas.omnitel.net...

O procu aukstis tikrai vienodas? Nes kazkuriam ziurejau, jei keisti i i7,
tai reikia kito heatpaipo, nes skiriasi procu auksciai ir del to blogai
prisispaudzia prie i7

markatas