Tema: Re: HP ProBook 4520s gliukai
Autorius: Shadowed
Data: 2017-09-27 10:25:38
Nu OK, gal visgi perkaista. Vakar pabandžiau stability testą iš Aida, prieš
tai pastatęs buitinį ventiliatorių, kad pūstų į pagrindinė plokštę su CPU ir
viskuo kitu (klava nuimta). Išlaikė kokį pusvalandį, po to man nusibodo
laukt, išjungiau ventiliatorių ir po poros minučių apalpo. Pradžiai lupsiu
lauk visą karlsoną su radiatoriais, mažu kokią lievą pastą užtepiau,
neperduoda gerai šilumos. Tai klausimas - rekomenduokit kokią nors super
turbo gerą pastą, užtepsiu, o tada vėl bandysiu.

"Shadowed"  parašė naujienų news:oqd34k$hgu$1@trimpas.omnitel.net...

Tas pats ir iš batareikos - PSU netgi nejungiant.

"Nerijus"  parašė naujienų news:oqd2pj$h5g$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-09-26 11:02 AM, Shadowed wrote:
> Labas rytas visiem,
>
> Reikia jūsų patirties ir patarimo. Prieš kurį laiką (senokai) pakeičiau
> laptope CPU į i7, RAM, SSD, viskas kaip ir tvarkoj. Nuo to laiko nebalai
> naudojausi, tai nebuvo ir bėdos, ale va, vakar įsijungiau, džiaugiausi
> kurį laiką, bet po to tik pyst ir išsijungė viskas. Iš karto net įjungt
> nelabai išėjo - kokią sekundę padirba ir vėl apalpsta. Po kokių 10 min
> įsijungė, vėl padirbo keliolika minučių ir nusmigo. Tas pats ir BIOSe,
> tai Win ar draiveriai ne prie ko. Bet kad perkaista ir pats suprantu.
> [...]

Gal elementariai maitinimo smarves neuzhtenka, jei labai galinga CPU
ikalei? Nezhinau kaip lapiuose, bet "paprastuose" kompuose, taip buva.
Priezhastis: arba realiai per silpnas PSU, arba kondikai ishsipute.

N. M.