Tema: Re: devetas 2.5"?
Autorius: MRT
Data: 2017-10-04 08:41:55

> na bet kiek turetu kainuoti 4+ metu naudotas daiktas, kai naujas 500gb su dvieju metu garantija kainuoja 40 euru? Man atrodo
> adekvati kaina.

adekvati.. bet argumentai idomus pasidare (net atmetus kalbajobiskus)..
https://www.dropbox.com/sh/p1nt1ff67xj1swq/AADDt74hzyCSwBK07mQF8oYaa/2.5%22/320GB%20-%2014%E2%82%AC/36.%20Hitachi%20HTS723232A7A364?dl=0
747 Start/Stop ir 1468 Power On Hours neskamba "sudroztas"
https://www.dropbox.com/sh/p1nt1ff67xj1swq/AADjp9GoCcNFfx3zn9_LsSEda/2.5%22/320GB%20-%2014%E2%82%AC/37.%20Hitachi%20HTS723232A7A364?dl=0&preview=Health.png
675 Start/Stop ir 646 Power On Hours neskamba "sudroztas"
https://www.dropbox.com/sh/p1nt1ff67xj1swq/AADcduTz6liNjmANQgH3w0bsa/2.5%22/320GB%20-%2014%E2%82%AC/48.%20HGST%20HTS545032A7E380?dl=0&preview=Health.png
705 Start/Stop ir 1209 Power On Hours neskamba "sudroztas"

Ant kai kuriu matosi lipdukai "Replace with HP Spare"..
HDD gal ir '12metu, bet matyt atliko po upgrade i SSD..
Islupineti is baltu kompu.. nedaug valandu = nebuvo intensyviai drozti..

Loterija siaip egzistuoja ir su naujais HDD..
Karma gali suveikt taip, kad naujas laikys trumpiau nei naudotas..