Tema: Re: devetas 2.5"?
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-10-03 11:37:39
"Sniegas" <lameris@xxx.lt> wrote in message
news:oqvghr$som$1@trimpas.omnitel.net...
> "Staklės naudotos" sakome tada, kai jos dar toliau tinkamos naudoti, bet
> jau nebenaujos. O "staklės susidėvėjo" sakome tada, kai joms jau kaput, į
> metalo laužą betinkamos.
> Aš asmeniškai nežinau, kaip kitaip pasakyti vietoje "staklės susidėvėjo".

tai as ir domiuosi, kodel tau perkant taip norisi pabrezti devejimosi, kuris
naturaliai vyksta naudojant, fenomena/reiskini? :) kas ten zino, gal tau
patinka gerai susideveje daiktai ir naujo nepirktum net uz deveto kaina, nes
ieskai butent deveto, toks kaip fetishas kad daiktas butinai turi buti bent
kazkiek padiles, antraip ner kaifo nors tu ka. itariu, kad butent tai zmones
ir gasdina.

as tai siulyciau buti labiau optimistu, ir stengtis ieskoti naudoto, bet ne
deveto. cia rimtai. buna tokiu zmoniu kurie daiktus taip priziuri, kad nuo
ju naudojimo jie ni*uja nesidevi :D