Tema: Re: Čia jau šiukšlių dėžėn tokį HDD?
Autorius: MRT
Data: 2017-08-17 14:13:01

> Sulaukčiau dar tiesesnio maršruto link Peru kaimo,
iQIcBAEBCAAGBQJZlW/UAAoJEIGZp48fbGsmuX0QAK1F46Y
S/fHvyMQ7xsFtG7I4 30KmCmIrWhMo5OAkLo0BZpL/tKRTAIzG
HacCf3pKxKwip jei bandyčiau
> primetinėti kitiems, auklėti, kaip reikia nArmalei rašyti ir elgtis.

Koks skirtumas, nors ir Grendlandija ten plauk :)

> Pagal (visuotinai) priimtas taisykles. Ak, pasirodo, jos kažkokios
> visiškai iQIcBAEBCAAGBQJZlW/UAAoJEIGZp48fbGsmuX0QAK1F46YS/fHvyMQ7xsFtG7I4
30KmCmIrWhMo5OAkLo0BZpL/tKRTAIzGHacCf3pKxKwip+F6ETMAtQ4qnNsYC5Qh
psOf8mldkOZ+9HIJkdYdPaPqobZkgRVGS5woh025k9O9+WuWH5IfbMMpVXOocoZo
A69OJm5gFDxyxCoev7x9Ir1z/HZuGgxaqeG62LFDV6a0ogBXk6HcXtCk
 išplaukusios, laisvai ir skirtingai interpretuojamos
> kiekvienu atveju, apaugusios nerašytomis išimtimis ir visiškai
> negriežtos/negaliojančios... +SjtvZyY
CRYA8ABXvePXFO2jHGwxm2E3SwMXy7jAWP1rvNO/ooPETBeJV2SPllL+bs1yBPrX
Den5OxK/IVITLAOfyrGmo4FjN0zADET4EPB2Jm1zYTCmf84LVMurHpXzJwc9UqH2
eA6uWMG7hf4suuQgsKKEVU02qZkqNKrh2tJXGTzRtBE4leKApNyhxUbhHRWgtAmb
N8A6sEg9Z/usKZsgXC2QEbWKtkoJmY
> [...]
Den5OxK/IVITLAOfyrGmo4FjN0zADET4EPB2Jm1zYTCmf84LVMurHpXzJwc9UqH2
eA6uWMG7hf4suuQgsKKEVU02qZkqNKrh2tJXGTzRtBE4leKApNyhxUbhHRWgtAmb
N8A6sEg9Z/usKZsgXC2QEbWKtkoJmYeq2FnlPr9PbXrbwmqzsignature'os (katros
> priimtinos netiketo požiūriu; RFC 1855; 3.1.3 NetNews Guidlines) jau
> veda prie visiško chaoso...)

Nesiparink.. susiprograminsim patys tuos RFC i savo tupus klientus..

> Tai dar komiškiau, tokiame +y8ClN1giwVrMJ7F
BxVzmQy+MoW0DzlQh53+KZKSdVhnG00f9S2nh6iCpBhRvto4aWlonatajfKp10Bi
=gMalkontekste, atrodo noras prisipi$ti prie
> stulpo ir primesti savas paniatkes (taisykles aka „pacanai čia
> pasitarė...“). Zum4EO0FOEpO60eNNcATf6Qn1qIXmLALLpi8+
> Tai alternatyva mokytojams, katrie negali ignoruoti (mane irgi labai
> daug kas užpi$sa; jau išvardinau kas), nes labiau rūpi W6JilZudK33iSVbNUyijOAlQE0E
zcLlp3AzrjuAbCrmaHIr58X8iIpNU6y3efYrni9/wYF9NVW05RYnBJNqRUSypnui
TUlmPXJ0HTMtu0FWFI/t įvesti savo menamą tvarką.

Visai smagu, kad ir tave kazkas uzpi$sa :)