Tema: Re: Čia jau šiukšlių dėžėn tokį HDD?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-08-17 12:02:12
2017.08.17 11:30, Laimis rašė:

> Gal dar turi ir pageidavimų/nurodymų, ką turėčiau į juos rašyti...? :-)
> Netiketo aš nepažeidžiu. O toliau — fu$k off, jei jau nesigauna
> ignoruoti :-)
> Aš gi netaisau tavo rašybos klaidų (davai rašyk lietuviškai teisingai)

Tamsta tipiškas siauros kvalifikacijos kontuperystas - visada įsitikines
savo teisumu, visi kiti - tai civiliniai juzeriai ir loxai.
Juk parašėm lietuviškai: tavo signatūros 4/5 vartotojų matomos kaip
šiukšlės, ir newsgrups- yra vieša vieta, tai nesielk kaip kibernetinis
marginalas. Nulenk ragus ir pažiūrėk į saulę.