Tema: Re: Čia jau šiukšlių dėžėn tokį HDD?
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-08-14 15:03:58
2017-08-14 14:57, Laimis rašė:
> Tai dabar SMART'ą į studiją, prašom. Bet tokie radikalūs efektai
> nelabai gerai: arba antrąsyk leidai Victoria su Admin'o teisėmis
> (mačiau kažkuriame screenshot'e, kad kai kurių driver'ių nepasikrauna,
> tai gal per tam tikrą API Victoria tiesiog negali trinti), arba
> pajudinai, sukontačino tam kartui ir veikia iki kito nekontačinimo.

Victoria visąlaik leidau tik admin teisėmis.

porttalk.sys nepasikrauna dėl to, kad pas mane 64 bitų windozė.

Fiziškai kompas stovi nejudintas nuo penktadienio ;)

Aš dabar galvoju gal ten kazkaip Win buvo užsimountinę tą HDD ir
negalwjo Victoria rašyti į jį dėl to? Aš prieš runnindamasVictoria buvau
visiems skirsniams raides nuassigninęs, bet tai gal ir Win yra kazkas
tokio kaip unmount ir HD Shredderis būtent tai ir padarė, o ko ir
Victoria jau sugeba prie to disko normaliai prieiti?

SMART įmesiu po to kai Victoria prasisuks.