Tema: Re: NAS'inis hdd kompe
Autorius: Caponi
Data: 2017-06-20 22:22:31
Nu pagal viską, tai buvo laikotarpis, kai jie buvo triukšmingi, dabar kaip
ir tylesni nei buvo prieš metus, nors ne ant tiek, kaip buvo prieš >2 metus
(nors matavimų kažkokių nedariau, pojūčiai "iš ausies" :-))
Visokiem sinchronizavimam jis puikiai tiks. O vat programas instaliuot nėra
jokios logikos (nors, žinoma, galima), tai su kuo dirbama (OS, softas,
aktualūs dabiniai failai) turi būt greičiausiam įmanomam diske, pagal šių
dienų standartus tai SSD.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/