Tema: Re: NAS'inis hdd kompe
Autorius: Caponi
Data: 2017-06-19 16:32:36
WD Red'ai puikiai tinka naudojimui kompe kaip ne sisteminiai diskai.
Kas link triukšmingumo, tai tą temą kažkada aš buvau pakėlęs, kai prieš
~metus dariau migraciją iš 2TB diskų į 3TB - vietoj super tylių daiktų
gavosi nerealūs tarškalai.
Visai neseniai atsirado pas mane naujas NAS'as, ten apsigyveno 4TB RED'ai,
tai nėra jie super tylūs (miegamajam kiaurą parą siurbt torrentus netiks
:-)), bet už turimus 3TB tikrai juntamai mažiau triukšmauja.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/