Tema: Re: NAS'inis hdd kompe
Autorius: Caponi
Data: 2017-06-20 21:10:50
Ne, nes sistemai jis per lėtas, jis skirtas didelius infos kiekius laikyt ir
varinėt, o ne knistis po tūkstančius sisteminių failiukų... Čia jei daryt
prielaidą, kad HDD dar išvis gali būt svarstomas kaip sisteminis diskas :-)

Nors gal reikėtų pridėt ir P.S. - esu matęs kompų su sisteminiais ir
Red'ais, ir Green'ais, ir visokiom analogiškom esąmonėm, plius dar tie
kompai visokio mėšlo priinstaliuoti ir vos pasivelka, o uzeris sako "nu
nelabai greitas, bet dar visai nieko"...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/