Tema: Re: Q: laptopas su dockstation
Autorius: ejs
Data: 2017-04-12 12:29:31
2017-04-12 12:09, fenix@w rašė:

> jis vizualiai malonus. palyginus su tais vejais is hp.
> viskas pagal kainos/gaunamo daikto geruma juk vistiek. as nebematau
> kazkokiu radikaliu skirtumu tarp tu 3 didziuju gamintoju

Prieš ~metus pirkom kažkurį HP ir jis iš karto sugebėjo neveikti.
Plius nuo šalčio persikreipia, ekranas - antro laipsnio paviršius.

Tikiuosi kad kažkoks skirtumas dar yra.

> tai jei 99% laiko laptopas bus uzverstas ant doko, tai gal is viso pirkt
> tokias dezutes, kur moniko shiknoj tvritinasi ar allinone

Negaliu. Reiks nusinešti į paskaitas ar komandiruotes. Gi netampysi 24"
monitoriaus rankiniame bagaže.

Saviškiam nusipirkau doką (2€ pius siuntimas) ir nesuprantu ko aš iki
tol ulkinaus su kabeliais.

> pries 10 metu dirbau adminu kontoroj senamiestyje - tada supratua, kad
> upsai turi but tvarkingi ir veikiantys. nes budavo blogai, o tinklai
> atsakomybes nenesha ir jiems px, kad 45min darbo dienos viduryje tavo
> namas neelektrifikuotas. bent jau darbus uzseivint suspedavo.

IMHO, geriau jokio UPS'o nei blogas. Nes blogas neveikia kai reikia ir
ryja €€€ akumų keitimams.

> hahaha, saldziais liezuviais visi bus ir draugiskai sypsosi tau. savaite.

Ne man. Padalinių vadovams. Aš giliai urve :)

--
Grammar for Time Travelers:
The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not