Tema: Re: Q: laptopas su dockstation
Autorius: ejs
Data: 2017-04-12 11:52:57
2017-04-12 11:34, fenix@w rašė:

> oj, nepamaciau, kad cia rimtesnis reikalas aptarinejamas. my bad.
> jei i tema - tai latitude E5250 man patiko, pirkau pries metus pora.
> yra dar 4 lenovo, tai ziureti tik nuo L serijos ir i virsu. hp kazko
> neprilipo, nepatinka man nauji nors tu ka.

žiūriu dabar E5450 specifikacijas ir kaip man jis nepatinka ...
Bet doką turi.

> turiu pastabu: jeigu bus dokas, reiskia bus dirbama didziaja laiko dali
> prie stac monitoriaus, tai neverta investuot i ips laptopus. jie
> zenkliai brangesni ir pasirinkimas tragiskas. tik tiems, kurie daznai
> komandiruojasi apsimoka.

Jep, TN'as. Tik neapsisprendžiu ar reikalauti > 1366x768 ant 15-16" ar
ne. Mane Lenovo W500 su 1920 × 1200 džiugina, bet tai oldskūlas.

> kiti pliusai: upsu nereikia.

Kas sakė kad jie dabar veikia?
:)

> kiti minusai: mobiliu hardu greitis uzpisa tiems, kurie perses nuo
> stacionariu, tad TIK ssd.

SSD be abejo, nes jie TAIP nešioja laptopus....

> ir i5 ant laptopo bus lygu mazdaug i3
> stacionaraus, toks pojutis, irgi reikia turet omenyje, kad nesivaipytu

kam nepatiks naujas laptopas, galęs sėdėti prie seno stacionaraus ;)

--
Grammar for Time Travelers:
The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not