Tema: Re: Q: laptopas su dockstation
Autorius: fenix@w
Data: 2017-04-12 12:09:28
> žiūriu dabar E5450 specifikacijas ir kaip man jis nepatinka ...
> Bet doką turi.

jis vizualiai malonus. palyginus su tais vejais is hp.
viskas pagal kainos/gaunamo daikto geruma juk vistiek. as nebematau
kazkokiu radikaliu skirtumu tarp tu 3 didziuju gamintoju

> Jep, TN'as. Tik neapsisprendžiu ar reikalauti > 1366x768 ant 15-16" ar
> ne. Mane Lenovo W500 su 1920 × 1200 džiugina, bet tai oldskūlas.

tai jei 99% laiko laptopas bus uzverstas ant doko, tai gal is viso pirkt
tokias dezutes, kur moniko shiknoj tvritinasi ar allinone

> Kas sakė kad jie dabar veikia?
> :)

pries 10 metu dirbau adminu kontoroj senamiestyje - tada supratua, kad
upsai turi but tvarkingi ir veikiantys. nes budavo blogai, o tinklai
atsakomybes nenesha ir jiems px, kad 45min darbo dienos viduryje tavo
namas neelektrifikuotas. bent jau darbus uzseivint suspedavo.

> SSD be abejo, nes jie TAIP nešioja laptopus....

jo, dar vienas pliusas, pats esu is tokiu, kurie priebaigia hardus numesdami

> kam nepatiks naujas laptopas, galęs sėdėti prie seno stacionaraus ;)

hahaha, saldziais liezuviais visi bus ir draugiskai sypsosi tau. savaite.