Tema: Re: Maršrutizatorius, Wifi, 2.4 vs 5 ir pan.
Autorius: Romas V,
Data: 2017-04-04 12:26:59
On 2017.04.04 10:59, Nerijus wrote:

>     IMHO reikia irengti normaliai infrastruktura. Kebelis + Akses
> Pointai strateginese vietose. Bent jau po viena kiekvienam aukshtui. O
> kitu atveju ir turesi ka turi dabar - lakstysi po kambarius, kad
> "pasigauti" signala.
>
>     N. M.

Yra laidai antrame aukšte. Bet ten statyti AP (dar vieną EM bangų
šaltinį) miegamoje zonoje - neketinau.

Tai esmė, kad su senuku AP man nereikėjo niekur lakstyti - 2.4GHz ėjo
stabiliai tie 30Mbps visame bute.
Su naujuoju Technicolor turiu 100Mbps antrame pirmame aukšte ir
16-20Mbps antrame aukšte.

Tiesiog galvoja gal yra turinčių Technicolor ir galite patarti, kaip jį
pastiprinote be atskiro AP kitame aukšte.