Tema: Re: Maršrutizatorius, Wifi, 2.4 vs 5 ir pan.
Autorius: fenix@w
Data: 2017-04-04 10:30:53
> Nieko čia neišgimdysiu? Technicoloras man netinka ir rekia griebti tą,
> kurio antenos stipresnės?
> O ga technicolorui eina kokią anteną prisukti?

sprendimo budai:
1. jei isorine antena - prisukti didesne
2. laidu pravesti i antra auksta, ten statyti atskira ap
3. galbut nustatymuose yra varnele "make signal superduper strong"

as su vienu prietaisu nezaisciau, nes perdanga speciau yra gelzbetonine,
tai peilis signalui. tavo 2,5MB yra ~28Mbit, kas yra daugiau nei
isspaudzia g standartas, taigi, nera taip blogai ir ne ka beoptimizuosi