Tema: Re:req: usb cable extender 2m
Autorius: svyt
Data: 2017-03-18 21:54:13
Visokiu buna, mano telefonas- tabletas reikalauja dideles sroves
 kai veikia pilnu sviesumu ir sukasi navigacija, kol tai sudetinga
 rast prailginima ar laida kuris neslopintu itampos. Daznai geri
 laidai buna kietoki, storoki ir brangoki, ie ebejuj tokiu beveik
 nebuna, karta nusipirkau, patiko, uzsakiau dar kelis ir atejo
 kitokie, blogesni.

Sau radau sprendima ilgindamas 12v puse (prikurkes
 prailgintuvas), o adpteris prie pat telefono ir trumpas
 laidelis.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----