Tema: Re: req: usb cable extender 2m
Autorius: fenix@w
Data: 2017-03-17 15:41:29
2017.03.15 22:57, Mantulis rašė:
> portable USB 2.5hdd jungiamas prie smart tv.
> - yra poreikias prailgint. Su random kabeliu rastu namie neveikia -
> maitinimo turbut nepakanka, nes flash usb su juo veikia.
>
> USB3 imt, ar su papildomu maitinimu?
>
> http://www.mantulis.lt

ant teliko porto arba teliko instrukcijoje yra aiskiai parasyta, kiek
amperu atiduoda portas. pas mane ant teliko yra 3 usb portai, ant vieno
parasyta 0.5A, ant kito lyg 1A ant trecio neprisimenu kazkas kitkas. nu
ne esme, bet usb hdd veikia tik ant vieno is ju, flashke ant visu 3.

jei portas neduos pakankamai maitinimo, tai sansu pasileisti neturi.
prailginimui meginciau gal koki Hama ar pan pusiau-kilminga, kuo storesni.