Tema: Re: usb cable extender 2m
Autorius: Mantulis
Data: 2017-03-17 19:38:16
1A yra. Random kabeli extender radau - testavau, neuzmaitina. Tai su
normaliu laidu turetu pavezt?

Bandysiu pirkt su galimybe pasibandyt koki kilmingesni.

aciu
http://www.mantulis.lt
>ant teliko porto arba teliko instrukcijoje yra aiskiai parasyta, kiek
>amperu atiduoda portas. pas mane ant teliko yra 3 usb portai, ant vieno
>parasyta 0.5A, ant kito lyg 1A ant trecio neprisimenu kazkas kitkas. nu ne
>esme, bet usb hdd veikia tik ant vieno is ju, flashke ant visu 3.

jei portas neduos pakankamai maitinimo, tai sansu pasileisti neturi.
prailginimui meginciau gal koki Hama ar pan pusiau-kilminga, kuo storesni.