Tema: Re: Q: Dell XPS'u CPU kuleris
Autorius: MRT
Data: 2017-02-02 23:26:09
> kuleris (karlsonas+radiatorius) tip top toks pat kai youtube nuorodoje
> (4pin), mamka jau senai perdeta i cooler master korpusa, sunkumu nebus
> nuimt, man esminis variantas yra tu 4 tvirtinimo skyliu
> isdestymas....

LGA775 uses a hole spacing of 72mm
LGA1155/1156/1150 uses a hole spacing of 75mm
LGA2011 berods 80mm

Gali issimatuot, tiketina, kas skyles standartines.

 > aisku galima jungt karslona i 3pin CASE_FAN jungti
> (grubiausiu atveju i molex ant 7 ar 12v...bet apseisim) bet kad ir ten
> XPS'as laiko zemas apsukas

3pin gali reguoliuoti per itampa (tipo nuo 5V iki 12V)
4pin berods paduoda 12V ir PWM signala ant kiek suktis

aisku baltieji gali sukeist pinus vietom, tipo:
http://www.overclockers.com/forums/showthread.php/666441-delta-afc1212de-pinout?s=fd50291b9ca746e1a87d08409200f3ec&p=7742682&viewfull=1#post7742682

bet .. vienas ground, vienas +12V, kitas sense_rpm, likes PWM.
Ir jei neklystu - atjungus PWM signala gauni MAX.