Tema: Re: Q: Dell XPS'u CPU kuleris
Autorius: MRT
Data: 2017-02-02 21:30:23
> Ka susidure su Dell XPS serijos mamkom gal zinot ar dedas standartiniai
> CPU kuleriai ant ju ar reikia spec kokiu perejimu?
> konkreciai tai ant XPS 8300 mamkos (S1155) noreciau kita kuleri uzmaut
> su nekintamom apsukom, nes dabar gamyklinis kaip ir riebus normalus bet
> su valdymu jo kazkas priburta kad CPU kaista o apsukos nenoriai dideja,
> pati kuleri tikrinau su Dell testais, tai valdosi tos apsukos ir turi
> smarves pakankamai
> BIOS'e ner jokios galimybes reguliuot jo jokiu parametru

kuleris pagal tave tik ventiliatorius,
ar ir radiatorius+ventiliatorius?

Kokius perejimus isivaizduoji?
Realiai ausintuvo pakeitimas gal durniau, jei originalus prisukamas:
https://www.youtube.com/watch?v=obqMmZ2fkVc

Senuose P4 S478 kartos HP korpusus pjausciau,
nes ausintuvo prisukimo verzles buvo 'korpuso' dalys.

https://www.manualslib.com/manual/553559/Dell-Xps-8300.html?page=10#manual
https://www.manualslib.com/manual/553559/Dell-Xps-8300.html?page=11#manual

3 - processor fan connector (CPU_FAN) << vizualiai 4pin
27 - chassis fan connector(SYS_FAN 1) << 3pin'u

Jei abu juos DELL'as valdo savaip, tai parinkt bus sunkiau.

Pvz. man su ASUS'u tylesnis nei box variantas
susireguliavo pajungus proco ausintuva i matkes Case_FAN