Tema: Re: Q: Dell XPS'u CPU kuleris
Autorius: nezinomas
Data: 2017-02-02 22:04:29
kuleris (karlsonas+radiatorius) tip top toks pat kai youtube nuorodoje
(4pin), mamka jau senai perdeta i cooler master korpusa, sunkumu nebus
nuimt, man esminis variantas yra tu 4 tvirtinimo skyliu isdestymas....aisku
galima jungt karslona i 3pin CASE_FAN jungti (grubiausiu atveju i molex ant
7 ar 12v...bet apseisim) bet kad ir ten XPS'as laiko zemas apsukas