Tema: Re: Kompas staiga "uzhaltina"
Autorius: Paul_
Data: 2017-01-18 11:32:19
Galiu taip pat patvirtinti, kad matytas "freeze" kompo veikimo
scenarijus, kiek pamenu buvo panasiai ant Win 8.1 Pro 64bit, bet
nurasiau audio realtek chipseto ir AHCI HDD draiveriu konfliktui, nes
iki siol nerastas sprendimas, kaip juos "sudraugauti". Linux tuo tarpu
ant tos pacios gelezies veike be jokiu trikdziu. Prieita isvada, kad Win
8.1 cirkus daro lygioje vietoje. Kaip pataisyti - nebuvo sprendziama,
tiesiog pereita prie iprastos Linux OS.