Tema: Re: Kompas staiga "uzhaltina"
Autorius: no
Data: 2017-01-16 16:37:48
man su win10 tokai beda buvo - dirbi dirbi ir kazkuriuo metu prasideda
ziaurus lagas, kol visiskai viskas pakimba. sprendimas: turejau atnaujinti
tinklo plokstes draiverius (neklauskit kiek laiko ieskojau sprendimo ir kaip
radau. pasirodo, buvo sunaudojamas 100% RAM). Zodziu, be visu patarimu,
atnaujinciau visus draiverius is gamintojo puslapiu.