Tema: Re: Kompas staiga "uzhaltina"
Autorius: [mikro]
Data: 2017-01-17 14:49:55
as kazkada cia tokia tema buvau uzkures. vienu metu labai daug skambuciu su
tokiais simptomais susilaukiau, juo lab kad pacio vienas is usinamu bandymu
poligonu taippat pradejo elgtis. problema visiems zmoniems dingo taippat
randomu po kazi kokiu updaitu. vieniem anksciau, kitiem veliau. man paciam
tas po ranka gulintis pc gliucinosi praktiskai pusmeti (hw nekaltinti, 100%
viskas ok. kiti osai ne w10x64 be gliuku) finale ir tas nustojo randomu
uzsalineti pries koki pora menesiu. o uzsaldavo visiskai bilekur, bet kaip
taisykle 99% beveik nieko neveikiant. gali muzikele groti ir pyst
uzsiloopina koks akordas tos sekundes dalies. pc kipdavo visiems taip, kad
nei pele juda, nei ant klavos lemputes sviecia:)
kada uzdaviau sita cia klausima, buvau isdurnintas, bet paskui pasigooglines
radau tokiu paciu problemu pas zmones, tik atsakymo 0. kas keisciausia, kiek
sekiau tas problemas forumuose, kazkur apie spali - lapkriti visiems eme ir
mistiskai dingo tie fucking uzsifreezinimai. va taip va. kaltinkit ka norit,
nasa, czv, arba ms:)

"fenix@w"  wrote in message news:o5ijnp$v6e$3@trimpas.omnitel.net...

2017.01.16 15:29, Remigijus rašė:
>     Pora kompiuteriukų pas mane su tokiais simptomais. Kompiuteriukai
> buvo pirkti už kiek įmanoma pigiau. Keletą mėnesių normaliai dirbo, po
> to prasidėjo sustojimai. Perinstaliavimai ir maitinimo blokų keitimas
> nepadėjo. Testus leidau 1,5 paros ir nepakibo.

manyciau kazkas su MB draiveriais. koks nors microsofto susistume vietoj
gamintojo arba atvirksciai. primena senu laiku IRQ ar panasu brieda :)