Tema: Re: Router ir AP
Autorius: Velkam
Data: 2016-11-10 21:56:23
Ant tplinko visa tai vyksta vieno paspaudimo deka enable/disable ir
viskas veikia. Idomumo delei galiu pasakyti kad ant mikrotiko man tai
uztruko "tiktai" du pilnus vakarus sukergus tris skirtingas instrukcijas
ir darant n kartu routerio reseta, nes vis kazkas budavo netaip.
Jeigu tiktai uztenka eilinio routerio funkciju, tai aisku ten viskas
susikonfiguruoja easy ant vieno lango, bet tokiu atveju nelabai ir matau
pirkti to mikrotiko, bet jeigu reikia kazko is advanced serijos, tai
uzipisi jeigu neturi normaliu linux ir LAN techniniu ziniu.