Tema: Re: Router ir AP
Autorius: Diamondas
Data: 2016-10-28 11:52:57
Jei bandysi ir nebus labai sunku - gal gali i usb ikisti koki diska ir
pabandyti kokie transferai i ji gaunasi per tinkla, kad ir laidini ?

O tai vis metausii ar NAS koki naudoata imti ar tiesiog upgreida ruteriui su
USB skyle kuris galetu sharinti diska, nes vistiek online 24h, bet su
pakenciamu  performancu na ta prasme daugiau nei keli MB/s rasymo, o ne kaip
kai kurie kur gali tik vos 1-4 MB/S rasyti kai per juos pasharina USB diska
:)