Tema: Re: Router ir AP
Autorius: Lavonas
Data: 2016-10-28 12:39:01
Nene pala, pas mus tenais ruteris ais I viena nama, o AP I kita nama. Todel
AP man tikrai reikia :D

On 2016-10-27 22:16, Lavonas wrote:
> Nu ok, o AP kokie geresni? Noretau vienoj vietoj pastatyti ir kad 150m2
> rastinio namo ploto per du aukshtus apimtu.

Kažkaip nesitiki, jog tau vieno R7000 nepakaktų tokiame name, ypač, jei
yra galimybė kur nors arčiau namo centro pastatyti. Siūlau neskubėti su
papildomo AP pirkimu.

p.s. tarp kitko turiu namie naują neišpakuotą R7000, pirkau prieš mėnesį
čia vienam projektui, kuris kol kas pastrigo dėl vieno neapsisprendusio
veikėjo. Tai jei tikrai sugalvotum tokį pirkti, pranešk, aš tada
spustelėsiu tą "stabdį" ir staigiai paaiškės ar galiu jį parduoti ;)