Tema: Re: Namu spausdintuvas
Autorius: Stork
Data: 2016-10-21 10:03:54

"MRT"  parašė naujienų news:nuadrt$ohf$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai va, kopijuoju karts nuo karto po 22 psl. visai klasei su lazerinuku
> darbiniu. Galėsiu namie pavaryt. Arba prireikia bilietus atsispausdint
> savaitgalį-nelėksi į darbą.

Tokiu atveju reiktu dar fakso funkcijos, kad is darbo valdisku baltu lapu
namo nusiust :D..
--------------
Lapai bus parnešti iš darbo :-)

> Dabar sau jau turiu pora instrukcijų spalvotai (būtinai) spausdint po
> 68psl. Tai paklausiau po kiek spausdintų tokias paslaugas
> teikiantys-0,55eur.
> Paskaičiavau, kad tokiom kainom man tas spausdintuvas atsipirktų po 267
> puslapių spausdinimo :-)

Dainiushas teige "Epson <..> spausdint vis tiek beprotiškai pigu."
Gautusi, kad atpuola "spausdinimo taupymas, skaiciavimai ir t.t."
kaip ir smagus privalumas zinot, kad nereiks parintis del "savikainos" ar
alternatyviu rasalu..

Tai ir galvoju, kad galėsiu sau leist netaupant spausdint (negalvojant kaip
tuoj baigsis brangios rašalo kasetės).