Tema: Re: Namu spausdintuvas
Autorius: Ramaas
Data: 2016-10-19 11:38:45
19.10.16 10:01, Stork rašė:
> Sveiki,
> reikia namuose spausdintuvo spalvoto, tikriausiai Wi-Fi.
> Naudojimas-vaikiui 10 metų galvojų mokykloje prasidės visokie projektai,
> šiaip prireikus atsispausdint kokį popiergalį, instrukcijas.
> Iš senų laikų labai geras su brangiom rašalo kasetėm buvo HP, kurio
> bėda-mažai spausdinant uždžiūdavo rašalai, o kasetės laaabai brangios
> (apie 120Lt). Jau galvojau spalvotą lazerį į namus imti...
> Paskaičiau ankstesnes temas ir parduotuvėj apžiūrėjau EPSON I365-sako
> praktiškai neuždžiūna, tik galėtų mažesnis būti. Ar yra vertų konkurentų
> [...]
Dabar nė vienas jau nebedžiūva, nežinau ką jie ten patobulino, bet
nedžiūva. Mano Canon MG5350 jau išbandyta, nespausdinta 10 mėnesių ir
niekas neišdžiuvo, tik va tas rašalas kiekviena spalva po 10ml tik, ir
greit baigiasi, nusiteikt reik dažnam keitimui, po to įjungus rašalinis
ilgai brūžina kol pravalo tą galvutę (taip ir rašalo dalis prarandama)
ir laiko užima pora minučių.
Pats rašalas neoriginalus nėra brangus,  visos spalvos 15eur atsiuntimas
1,5eur, iš užsienio dar pigiau išeitu jai muito neskaičiuotu 3x pigiau.

R.