Tema: Re: Namu spausdintuvas
Autorius: MRT
Data: 2016-10-20 15:38:21
> Tai va, kopijuoju karts nuo karto po 22 psl. visai klasei su lazerinuku darbiniu. Galėsiu namie pavaryt. Arba prireikia bilietus
> atsispausdint savaitgalį-nelėksi į darbą.

Tokiu atveju reiktu dar fakso funkcijos, kad is darbo valdisku baltu lapu namo nusiust :D..

> Dabar sau jau turiu pora instrukcijų spalvotai (būtinai) spausdint po 68psl. Tai paklausiau po kiek spausdintų tokias paslaugas
> teikiantys-0,55eur.
> Paskaičiavau, kad tokiom kainom man tas spausdintuvas atsipirktų po 267 puslapių spausdinimo :-)

Dainiushas teige "Epson <..> spausdint vis tiek beprotiškai pigu."
Gautusi, kad atpuola "spausdinimo taupymas, skaiciavimai ir t.t."
kaip ir smagus privalumas zinot, kad nereiks parintis del "savikainos" ar alternatyviu rasalu..