Tema: Re: Kà èia pridirbau su particijom?
Autorius: Caponi
Data: 2017-02-17 12:22:53
"bat0nas" <bat0nas.ok@gmail.com> wrote in message news:o86g34$6t1$1@trimpas.omnitel.net...

> Nebežaisiu su konvertavimu, išsitrauksiu duomenis, format kaip Basic ir
> pamiršiu vargus (Dynamic Disk funkcionalumo vis tiek nenaudosiu). Tavo
> nuoroda šiaip tą ir sako: 1) recover data ir tik tada 2) convert. Kitaip
> tariant - recover vis tiek reikia daryti, idant visko visai nesugadinčiau.

Tai čia toks standartinis apsidraudimas - prieš darant bet kokias operacijas su disko particijom atsarginės kopijos yra parivalomos. Nors šiaip jos privalomos net ir tuo atveju, jei diskas guli prie nieko neprijungtas stalčiuj :-)
Tiesiog jei jau sprendimas buvo "px tas diskas, konvertuoju į basic standartinėm priemonėm ir duomenis rankiojuosi iš visur kitur", tai galima pamėgint ir bė papildomo duomenų traukimo...

> Na ir aišku teisingai sakai - ateityje Win10 perinstaliuojant
> atjunginėsime diskus :)

Aš tą darau nuo ~Win98 laikų, nors tais laikais kompas su >1 disku buvo retas paukšis :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/