Tema: Re: Ką čia pridirbau su particijom?
Autorius: kef
Data: 2016-09-22 09:12:05
na gi is Basic disk padarei Dynamic. Ant disko turi buti meniu Convert to
dynamic / Convert to basic.

Siaip tai liux tie dynamic, jei ne sisteminis ar isorinis. Particijas
rezicint ar apjungt per kelis diskus i viena particija galimybes l. placios.
Sistemini konvertuot i dinamini galima, atgal neimanoma kol yra sistemine
particija. Su isoriniais visai neleidzia konvertuot, o isorini dynamic
ikisus i kita kompa reikes pasokinet biski kol priverssi dirbt.