Tema: Re: Ką čia pridirbau su particijom?
Autorius: [mikro]
Data: 2016-09-22 10:23:50
menesis atgal 3 dienu tarpe du zaliukai wd po 3 tb viename ofise irgi taip
pasimiro. vakare veike, ryte i/o errorai ir besispjaudantis event vieweris
kad nespeju markint bed'u.
bandziau juos gaivint, bybi ten jau...

"Kesha"  wrote in message news:nrvt5k$7k0$1@trimpas.omnitel.net...

Prieš pusmetį gal, 3TB seagate, nei klaksėjo nei ką, tik bac ir
kryžiukai akyse, gerai, kad ten toks daugiau torentams,
darbinis-šiukšlinis buvo, kartu ir jo toks pats draugelis su dar
atmerktom akim buvo pakeistas į WD redus...
BTW tik su seagate man taip sekasi, kad miršta be įspėjimo...