Tema: Re: OT: laikrodis/radija su projekcija
Autorius: svyt
Data: 2016-08-14 15:39:09
Miegui netrukdo, prabudus smagu zinot kiek dar liko miego, ypac
 jei keltis neyprastu laiku. Turejau kinieti, pradzioj kol radau
 jam maitbloki, nes laikrodis is batqrkiu, pasvietimas nuo
 maitblokio, pora menesiu padirbes pastipo. Man patiko,pirkciau
 kokybiska daikta, pati laikrodi pridengi, nes zlibina, o ant lubu
 sviesele neerzinaciai sviecia, vos matos.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/