Tema: Re: laikrodis/radija su projekcija
Autorius: Kurmis
Data: 2016-08-03 00:07:17
truputi ne i tema, bet esu skaites kazkur, kad nakti zinoti kiek valandu
nera gerai. jei jau keliesi iki tuliko, tai zymiai ramiau nusigauti prie vos
svieciancios lempikes ir be jokiu laikrodziu.
na o tiketis suzinoti kiek valandu reiktu jau truputi prabudus, be
intensijos vel uzmigti.
apie projekcinius laikrodzius: svogeris naudojo kazkoki pigu lakroduka su
radija. nu sviete tas zaislas. dar netgi nukreipti galima i lubas ar ant
sienos. na bet tai daugiau tamsoje matomas rezultatas, nes diena ant
sviesaus pavirsiaus taip blankiai raudonai sviete.
paskutinius kelis metus to laikrodzio nebematau, nes "prie interjero
netiko".
Kurmis