Tema: Re: laikrodis/radija su projekcija
Autorius: Kesha
Data: 2016-08-03 08:46:42
O, kadangi jau gan seniai tuom naudojuosi, tai galiu tik pasakyti, kad
nerealus dalykas, todėl, vienas pirmų pirkinių sodybai ir buvo
analogiškas laikrodis :)
Radijom, žadintuvais ir pan. nesinaudoju, naudoju tik projekciją ant
sienos. Pats naudoju SONY, senesnis namuose, naujesnis sodyboje (toks
koks pirmame linke), tai naujesnis labiau patinka.
Esu matęs ir "lternatyvų", tai geriau tada jokio nei tokie :)
O dėl naudojimosi dieną, tai nereikia tikėtis matyti gerai projekciją,
ji skirta grynai nakčiai-rytui, be to, bent jau soniake, sename
atsijungia po 10 val., naujesniame daugiau negu 12 val. tikrai.