Tema: Re: iPhone 5 Kontaktai -> PC
Autorius: Kesha
Data: 2016-07-12 09:00:47
Bent aš jau nežinau efektyvesnio ir patogesnio kontaktų saugojimo, kaip
google accounte ar kaip pas obuolius icloude...
Jei jau taip bijo interneto ir neturi kur dėti laiko, tai kaip jau
minėjau popierius su pieštukų pagelbės.
Be to, dar yra krūva apps'ų, kurie daro contaktų backupus, bet ir juos
gi iš interneto reikia siųstis...