Tema: Re: iPhone 5 Kontaktai -> PC
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-07-11 12:28:10
2016-07-11 12:08, YZF rašė:
> Jo, praktiskai kiekviena pusmeti vis pametu telefona arba vis man ji
> pavogia.
>
> Va tokiems luzeriams veploms tai tikrai reikia klaudo

Aš nesu nei karto praradęs telefono. Bet esu pirkęs naujus telefonus ir
pamenu, kad seniau duomenų perkėlimas iš vieno telefono į kitą būdavo
pain in the ass ir kaip viskas paprasta dabar.

Išvis aš stebiuosi kaip pačiam prieš akis guli problematiškas telefonas
su duomenų perkėlimo problema egzistuojančia tik todėl, kad kažkas buvo
pernelyg kvailas arba pernelyg užsispyręs ir nenaudojo debesų, bet tu
visvien kažkaip kvailini ir ignoruoji cloud sprendimą.