Tema: Re: iPhone 5 Kontaktai -> PC
Autorius: YZF
Data: 2016-07-11 12:06:32
Jo, bet as tai to telefono nenaudoju tai man dzin.

Va zmogelis kuris nori tik telefono, klausia kaip perkelti duomenis (nes
klaudo prisijungimu nebepamena, niekada nenaudojo aktyviai).

Butu paprastas budas, "telefonas -> pc", nebutu sitos temos. O dabar
tema yra. Vadinasi sprendimas su klaudu nera efektyvus :)