Tema: Re: HTPC + serveriukas prie ukio?
Autorius: Remigijus
Data: 2016-06-03 13:14:08
fanless NAS :D . Blin diskai labiau triukšmauja nei 2 ventiliatoriai. o
jei be ventiliatorių tai tie diskai mažoj dėžutėj pasišildo save iki 60
laipsnių ir nesavu balsu žviegt pradeda.
	Aš pergyvenau visą šitą nesamonę su allinone, ir geriau daryti su dviem
dėžutėmis. Aš pasidariau vieną mažą dėžutę HTPC su NVIDIA vaizdo plokšte
ir vienu SSD disku ir OpenElec operacine. Visi failai guli didelėj dežėj
su 4 diskais ir 3 dideliais (12 cm berods ventiliatoriais). NAS
reikalams naudoju OpenMediaVault operacinę. Windausai man šitam reikalui
niekaip neprilipo. Beja NAS'e yra ir mysql duombazė tai ta pati KODI
biblioteka pasiekiama ne tik HTPC bet ir raspberiui, kurį vežiojuosi į
keliones.

CEC kai domėjausi (prieš 5 metus) tai nei intel, nei amd, nei nvidia
vaizdo plokštės nepalaikė CEC. Tam reikalui esu nusipirkęs pulse8
adapteriųką.

Bandžiau sukompiliuoti KODI į OMV, bet nesugebėjau priversti AMD plokštę
HW dekoduoti vaizdo ir pulse8 adapteris neveikė. Daug laiko sugaišau ir
likau prie 2 dėžučių varianto.