Tema: Re: HTPC + serveriukas prie ukio?
Autorius: Caponi
Data: 2016-06-01 19:12:01
Grynai skonio reikalas. Nes aš tai tokiuose daiktuose visiškai jokio tolko nematau, bet jei jau negalvojant apie tai, kam tos dėžutės skirtos, tai papuošimui stalo man gražiau Intelinis NUC'as (tarp kitko, NUC'ai yra, berods, dviejų, tarpusavy visiškai nepanašių, išorės dizainų) nei Mac Mini (katras, beje, irgi lygiai toks pats Intelinis viduj :-)) - toks technovesnis išoriškai daiktas, nei tie nučiulpti graužtukai :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/