Tema: Re: HTPC + serveriukas prie ukio?
Autorius: Caponi
Data: 2016-06-01 19:10:41
Nu apie kainą šnekos lyg ir nebuvo, bet jei ir taip, tai visų pirma pačiam tokių gabaritų ir kažko rimtesnio nei visokie ten Raspberiai susirinkt už jokius pinigus nelabai pavyks, antra, ne tokie tie NUC'ai ir brangūs, pigiausi egzemplioriai su Celeronais nuo ~140Eur prasideda (+RAM ir HDD), tai realiai elementarus standartinio dydžio surinktukas ne ką pigiau kainuoja, nešnekant apie visokius miniITX, fanless ir kitokius nestandartinius sprendimus.
Žodžiu, jei jau tokiuose supermini variantuose poreikis yra, tai kainos prasme ten tikrai nieko baisaus :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/