Tema: Re: HELP! ÄÆstrigau kapitaliai :(
Autorius: Laboras
Data: 2016-05-18 09:17:45
Del sysprep'o ir Win10. Daugiau del Win10.
Kiek suprantu, didesnis ukis po ranka. Kodel palaikyt Win10? Neuztenka
Win8.1? imho nusistovejes, prognozuojamas OS.
Ant Win10 zadami feature pakai, skaityk naujos windoziu versijos,
neuzsiknisi sysprepo imidzu tiunint?
Fatal error sysprepas uoliai mesdavo, kai registry userprofiles dir
buvau nurodes nedefaultini. Dar googlas sake buna del daugiau nei 3
sysprep tiunininmu, dar nuo velnias zino ko.
O del uefi sysprepu ruostas imidzas virsdavo kazkur pradzioj, kraunant
nauja kompa.