Tema: Re: HELP! įstrigau kapitaliai :(
Autorius: [mikro]
Data: 2016-04-13 09:54:47
nu tai usb flashas, biose f8 arba jei iki bioso end mygelis.
o tada perjunk I ta pagrindini su jumperiu ir bandyk, I kupra nieks neduos,
backupinio vistiek nesugadinsi, o kaip ir px - vistiek tokia mb dar syk I
garantini reikia praktiskai nest, ant rezervinio bioso as negyvenciau:d

"Exo"  wrote in message news:nekpr0$9bq$1@trimpas.omnitel.net...

Žodžiu tęsinys... nepadeda šitie bajeriai, bioso recovery langas tai
pasirodo, bet tuo pačiu momentu motka tiesiog eilinį kartą restartuojasi iš
naujo.... :( Dabar ieškau bet nerandu kol kas, gal pvz. galima kaip nors
užsibootint su Backup biosu, nueiti į tą qflash ir tada perjungti mygtuką
prieš flashinant veikiant motinai? Nors aišku skamba tai briedovai
kapitaliai....

Exo

"[mikro]"  wrote in message news:neij6h$fug$1@trimpas.omnitel.net...

https://www.youtube.com/watch?v=HhI-t5lh_38

http://www.overclockers.com/forums/showthread.php/697533-GUIDE-Forcing-backup-BIOS-on-Gigabyte-motherboards

"Exo"  wrote in message news:neiiji$ffr$1@trimpas.omnitel.net...

"Motherboards that support DualBIOS have two BIOS onboard, a main BIOS and a
backup BIOS. Normally, the system works on the main BIOS. However, if the
main BIOS is corrupted or damaged, the backup BIOS will take over on the
next system boot and copy the BIOS file to the main BIOS to ensure normal
system operation. For the sake of system safety, users cannot update the
backup BIOS manuall"

Va viskas kas parašyta deja, esmė tame jog bandant startuot iš main bios,
nieko panašaus jis nedaro, motina tiesiog porai sekunčių įjungia
ventiliatorius ir tiek.

Exo

"[mikro]"  wrote in message news:neii4m$f58$1@trimpas.omnitel.net...

p.s. saugiausia butu atkopinti rezervini I pagrindini ir tik tada flashinti.
atkopinimas vyksta beroc laikant reset ir poweri isjungus pc apie 15
sekundziu, beros taip budavo, mestelk aki I manuala apie dual bios turi buti
aprasyta kaip kas.

"[mikro]"  wrote in message news:neihs7$f0n$1@trimpas.omnitel.net...

senai gigabyta ciupinau, bet uzsibootinus is backupinio, reikia persijungt
veikiancioj sistemoje I pagrindini ir flashint. jei flashinsi taip,
persiflashins tas backup biosas. pasigooglink siaip, tikrai infos rasi net
konkreciam modeliui manau, arba visai z77 serijai ten viskas bus tas pats.
seniau flashinant rezervinio bioso isvis liesti neleisdavo - ten budavo
gamyklinis ir tiek, jis kaip readonly.

"Exo"  wrote in message news:neihm7$et3$1@trimpas.omnitel.net...

raid0 darau iš dviejų 1Tb WD Black, bet iš principo tai px man tas raidas,
aš tik noriu dabar išsiaiškinti ar tikrai tame problema ir kad man tai
nepasikartos. Dabar klausimas toks, viskas dabar veikia ant "Backup Bios"
jeigu aš praflašinsiu dabar ant jo naują bios'ą, tai prasiflashins abu ar
tik vienas? neesu anksčiau maigęs šitų dualbios feečių galima truputi
plačiau, kaip tai veikia?

Exo

"[mikro]"  wrote in message news:neih52$efm$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai dabar susiupdaitink abu rom chipus, ir instala bandyk legacy modu, o
ne ifi. vienintele isvada, kad efi bootas lysdamas I biosa kazka fw supisa
ir tiek, o ka tai tikrai cia neissiaiskinsi.

p.s. is ko tu ta raid0 darai, nx jis siais laikais?

"Exo"  wrote in message news:neigp7$e6o$1@trimpas.omnitel.net...

taip čia efi

"[mikro]"  wrote in message news:neif1r$cvm$1@trimpas.omnitel.net...

cia gi z77 kalba buvo, tos 1155 - visos jau efi buvo.

"MRT"  wrote in message news:neie8u$cda$1@trimpas.omnitel.net...

> o man dar mintis, instalas efi? nes jei efi, jis gi biski prie bioso
> lenda. tai gal ir supisa su raid konfigu - kazkur gliukas. bandyk paprasta
> legacy mbr. o biosai aisku tikiuosi naujausi?

Kazkas ten minejo, kad senose matkese (S1156/S1366 [?]) ner uefio kuris vemt
vercia..
As su Win10 instalais ir prepais prasiknisau.. taip ir likau nesuprates kame
reples..

Finale:
Ant SSD panaudojau MBR, o ne GPT .. Acronio clonavimas ispeja, kad nesikurs
windai,
o tie padlos pasileidzia.. bet kartais taip pyst.. ir patyliukais System
Tampered loguose sufiguruoja..
Paleidus sysprep'a - Fatal Error .. o kad pusiau prasibego prep'as - tai ir
Windams Fak.

UEFI'je palikta (matke ASUS):
CSM Enabled
Hardams - Legacy OPROM Only (vietoj EUFI/Legacy)
OS type - Other OS..

PS. Megstantiems legalius Win - jei su piratiniais daznai viskas
paprasta, tai su legaliais kartais tiesiog privaloma pasidulkint..