Tema: Re: HELP! įstrigau kapitaliai :(
Autorius: [mikro]
Data: 2016-04-12 13:03:14
nu tai dabar susiupdaitink abu rom chipus, ir instala bandyk legacy modu, o
ne ifi. vienintele isvada, kad efi bootas lysdamas I biosa kazka fw supisa
ir tiek, o ka tai tikrai cia neissiaiskinsi.

p.s. is ko tu ta raid0 darai, nx jis siais laikais?

"Exo"  wrote in message news:neigp7$e6o$1@trimpas.omnitel.net...

taip čia efi

"[mikro]"  wrote in message news:neif1r$cvm$1@trimpas.omnitel.net...

cia gi z77 kalba buvo, tos 1155 - visos jau efi buvo.

"MRT"  wrote in message news:neie8u$cda$1@trimpas.omnitel.net...

> o man dar mintis, instalas efi? nes jei efi, jis gi biski prie bioso
> lenda. tai gal ir supisa su raid konfigu - kazkur gliukas. bandyk paprasta
> legacy mbr. o biosai aisku tikiuosi naujausi?

Kazkas ten minejo, kad senose matkese (S1156/S1366 [?]) ner uefio kuris vemt
vercia..
As su Win10 instalais ir prepais prasiknisau.. taip ir likau nesuprates kame
reples..

Finale:
Ant SSD panaudojau MBR, o ne GPT .. Acronio clonavimas ispeja, kad nesikurs
windai,
o tie padlos pasileidzia.. bet kartais taip pyst.. ir patyliukais System
Tampered loguose sufiguruoja..
Paleidus sysprep'a - Fatal Error .. o kad pusiau prasibego prep'as - tai ir
Windams Fak.

UEFI'je palikta (matke ASUS):
CSM Enabled
Hardams - Legacy OPROM Only (vietoj EUFI/Legacy)
OS type - Other OS..

PS. Megstantiems legalius Win - jei su piratiniais daznai viskas
paprasta, tai su legaliais kartais tiesiog privaloma pasidulkint..