Tema: Re: HTCP motherboard
Autorius: MRT
Data: 2016-04-01 16:35:52
> Tai tilpo su stockiniu ausinimu. Tik teko atsisakyt dvd, nusukt jo laikikli.
> Dabar tarp ssd ir ventiliatoriaus apie 1cm.

Prachekink kaip jis ten kaista/nekaista, jei netingesi..
AIDA64 tam reikalui sueina.. pics'a praeitam poste imeciau..

Tam G3900 neturetu reiket ~1000 rpm .. gali bandyt mazint tokiu principu:
http://imagescdn.tweaktown.com/content/3/7/3746_23.jpg
http://www.skytech.lt/aabc10-conversion-cable-3pin-female-3pin-male-with-resistor-convert-12v-p-46203.html#tabsnav-5
http://www.allpinouts.org/index.php/Motherboard_(CPU)_4_Pin_Fan
t.y. tiesiog ant antrojo pin'o iterpti varza (kazkas berods ~44-100Omu)..
Ir dar kartais gali idomiau veikti kaip Case FAN
(t.y. ant matkes perjungt, paleist be PWM, gal per DC reguliavimo klauso)..

Aisku idomiau (bent man) butu su tokiu pasyviai pasibandyt (ir ispudziais pasidalint :D ..):
http://www.skytech.lt/rrv21115fkr1-cpu-ausintuvas-cooler-master-vortex-211q-socket-lga11561155775-p-72724.html

> Bet juokingiausia, jog as pigiai issiduriau :) Kazkaip atsainiai pakroveja
> pratikrinau. Nes kaltas butent jis buvo del neveikimo :D Motina sveika,
> keitiklis sveikas :) Neturejau kito po ranka kad patikrint, o patikrinimui
> prikt pardej uz 50eur ar is amazono uz 30 kazkaip nekilo ranka. Na bet bala
> nemate, atsinaujinau boxa :)

Uzskaitau ta "bala nemate" .. upgrade i tema (be gedimo nebutum dares),
o kad paaiskejo parejusi smulkmena - irgi i tema, tevams surinksi..

> Sena reiks darinkt ir tevams pastatyt TV ziuret. Dabar reikia tik
> kazkoki keisa suorganizuot pigu tevams ir negriozdiska.

Jei tevai LT, tai ant LT butu (jei tik pliko keiso):
Case: http://www.skytech.lt/search.php?keywords=Chieftec+IX+OP
(o jei ne pliko - tai fainesnis gal PicoPSU, nei tas originalusis Chieftec'as).
Tik kiek nesupratau.. emei PicoPSU?..
Nes logiska butu ta dc keitikli Intertech'ini palikti Intertecho dezej..