Tema: Re: HTCP motherboard
Autorius: MRT
Data: 2016-03-28 00:16:20
> Man reikia motinos su ATX maitinimu, Dezuteje yra atx jungtis. Tai asus H81 netinka.

tai maitbloki galesi is korpuso isimt ir i jo vieta tylu toki:
http://www.skytech.lt/45018119-power-supply-european-90w-adapter-with-power-cord-kit-p-196142.html
http://www.skytech.lt/45019036-dell-power-supply-90w-slim-latitude-inspiron-xps-precision-vostro-p-225423.html
(tiktu jauciu ir 65W.. fyske kaip DELL'o kroviklio, su tokiu ir buvau paleides).
Galu gale laida rozete-psu pakeiti laptop'inis kroviklis..
turimas maitblokis gali likt dezej ir nepajungtas..

> J31*0 / J37*0??? cia kokie? as tik su N mates.

jie teoriskai yra.. realiai same shit.. tai tik tipo Desktop'iniai:
https://en.wikipedia.org/wiki/Silvermont#Desktop_processors_.28Braswell.29
sitam linke gi yra tiek N, tiek J

> Man reikia kuo greiciau. Geriau butu iskart su procu.

abejociau ar sunkiai gautum koki G3900 ar G4400 (skylake su sviezesne GPU)..
pvz. MSI H110 kazkokia miniITX eina ir su m.2 << labai kompaktiskas SSD miniITX'e.

> Ziuriu amazon.de . Kolkas radau situos. Kaip tie Asrock? Galima pirkt? Ju pliusas man 6 usb.
>
> http://www.amazon.de/Asrock-N3700-ITX-Mainboard-Braswell-SO-DIMM/dp/B00YH2I5KO/ref=pd_sim_sbs_147_51?ie=UTF8&dpID=51xMSuaWxLL&dpSrc=sims&preST=_AC_UL160_SR160%2C160_&refRID=0RAXRDSCCNX36H6XKP5R
> http://www.amazon.de/Asrock-N3150-ITX-Mainboard-Braswell-SO-DIMM/dp/B00YF9T1SY?ie=UTF8&keywords=N3700&qid=1459079783&ref_=sr_1_1&s=computers&sr=1-1
> http://www.amazon.de/MSI-Mainboard-N3150I-1150-Intel/dp/B014C3HBZC/ref=sr_1_1?s=computers&ie=UTF8&qid=1459108198&sr=1-1&keywords=msi+n3150

N3700 simboliskai geresnis uz N3150..
Nors jau sakei, kad reikia ATX, bet su laptop maitinimu:
http://www.amazon.de/ASRock-N3150TM-ITX-Mainboard-Mini-ITX-90-MXGZC0-A0UAYZ/dp/B0185ZZO4I/ref=sr_1_1?s=computers&ie=UTF8&qid=1459113574&sr=1-1&keywords=ASRock+N3150TM-ITX
Viduj jungiasi laidukas nuo matkes uzmaitint koki SSD..

Pagal skytech'a paieskok ir ASUS ar Gigabyte (su SODIMM dar maziau)
http://www.skytech.lt/search.php?keywords=n3150+itx
Del kainos ziureciau N3150.. visi tie Atom series gaidiski sutverimai..
Todel vis vien siulyciau pagalvot apie S1151+DDR4+G3900

> O gal yra koks nebrangus NUC barebone? susimesciau savo ssd ir ramus.

o NUC nebus su ATX maitinimu.. o siaip tai dar labiau komplikuota uz miniITX..
ir pas juos knisa laptop'inis parpaliatoriukas ausinimui..